Sjuk

Nu har jag blivit sjuk. Är på väg att få ett skov/inflammation i tarmen av min Chrons tarmsjukdom. -.- Så kunde tyvärr inte följa med på marknaden idag, fastän jag ville. Men vågade inte riskera att bli tvungen att stå där i 4timmar med magont och så.

Saknar A nu, känner mig ensam. Igår var det en katastrofal dag, nästan. Eller i alla fall början på dagen. Värsta paniken någonsin, visste seriöst inte vad jag skulle ta mig till.

Saknar A massor just nu. Känner mig så fruktansvärt ensam. Har supertråkigt också. Har haft tråkigt enda sedan jag vaknade imorse. -.-

Imorgon är det praktik 3 veckor framöver. På Karlssons. Ska väl bli kul hoppas jag.

Jag vill träffa A nu. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0