Praktik

Hade ju praktik idag. Ska ha det i tre veckor. Var väl inte direkt kul på praktiken idag. :/ Plockade bara upp massa varor. Men känner i och för sig att inte något alls är kul längre. -.- Så jävla deppigt allt är. -.- Tappat nästan all aptit också, kan snart inte äta mat. o_O Fast det skumma är att allt annat förutom mat går att äta, typ som bröd och sådant. o_o

Ska försöka bok tid tidigare till UM också. Måste fan det. o_o Innan jag blri helt jävla depp och deppar sönder. o_o Men åh, känner mgi så slut på något sätt. Orkar inte göra någonting, känner inte för att göra någonting. Ingenting känns lockande. Förutom att träffa A, åtminstone lite. Men börjar nästan känna att jag liksom kanske inte ens orkar det. Och då är det fan allvarligt! :o xD Nej men jag vill träffa honom. :) <3

Hoppas dagarna på praktiken blir roligare snart, annras kommer jag få plåga igenom mig dagarna. -.- Eller t.o.m veckorna blir det ju.

Men känner verkligen att jag tappat lusten till nästan allt. Vill fan bara vara glad. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0