Fan, fan och fan

Någon som vill byta liv med mig? Hade gärna tagit emot vilket som helst. För jag vill inte ha mitt liv alls. Det mesta är bara skit och finns bra två värdefulla saker: A och festivaler. Och inget av det här händer förrän sommaren och det är sjukligt långt kvar. Vet inte om jag orkar vänta. Orkar inte gå till skolan, orkar inte gå på marknad med uf-företaget i skolan, orkar fan ingenting. Vill bara bort, bli nedsövd för så länge jag själv vill. Eller börja om från nytt, födas på nytt som en annan människa.

Pallar fan inte mitt liv, så jävla värdelöst. Två jävla kompisar man typ aldrig träffar. Allt är så jävla skit.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja olle var pinsam xD Och weisse var pinsammare. Men dock tyckte jag att Minnahs framträdande var bättre än vad juryn sa att det var. Elin var bra, varken mer eller mindre :P

2010-11-15 @ 23:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0