,

Fick veta igår att A kanske kommer hit båda loven. <3 :) Får hoppas på det, det skulle verkligen rädda min vardag, rädda mig från alla jobbiga känslor. Och allt skulle bara kännas så himla bra, för det gör det alltid när man är med honom. <3 :) Världens finaste är han. <3

Känns lite jobbigt att jag är så beroende av honom eller vad man ska säga, liksom vill träffa honom hela tiden, blir arg/ledsen om han inte vill och så. Det ska ju inte behöva gå ut över andra, men det gör ju det när man inte har så många andra och när man tycker om personen så mycket. Det är liksom han som får en att orka, han som gör att det ändå finns något som är värdefullt i ens liv.
  Men ska höra med kuratorn om hon har några tips gällande det här, börjar ju bli drygt att man alltid fäster sig vid just en person så mycket, var ju typ samma sak med E förut. Ville träffa honom hela tiden och blev arg när han inte ville eller kunde det, kunde liksom inte acceptera att man inte alltid kan ses och trodde det var något fel på mig, att det var jag som var orsaken till att han inte ville träffas. Kanske inte går att göra något åt sådant här men kanske finns något tips på hur man kan tänka eller så när man hamnar i sådana här situationer. :) Det tär ju även på den andra personen, inte bara mig, utan det går ju ut över den andra också.

Men hoppas verkligen innerligt att få träffa A två lov, både jullovet och sommarlovet. <3 Älskar honom massor, bästa vännen som finns, finns ingen bättre människa. <3 Vill bara krama om dig i evigheter, A! :D

Ska snart iväg till skolan. :) Har tråkiga lektioner. o_o Förresten längtar jag massor tills jag får mitt paket från kawaii-design.com! :D Har beställt en julkalender, en påse med 24paket i! :D Något bättre kan man ju inte köpa. :D De har ju otroligt söta saker, halsband m.m. :D Wie! :D Tur att jag hann köpa innan dom tog slut! :o Ett sådant kostade btw 399 kr så det var inte allt för farligt. :)

Imorgon är det Taste of chaos. :D Två jävla scener ska dom ha, det är fan sämst. :S Men men, är nöjd så länge jag får se As I lay dying. :) Haha, typ bara dom och Adept jag vill se. :P Och Papa roach går ju bra, fast jag har ingen aning om hur dom låter, har bara hört en låt med dom. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0