Panik

Jag saknar A!! :( Ni kan inte förstå hur mycket jag vill träffa honom! o_o Känns så hemskt att han är så långt borta. :( Bebi, jag älskar dig super mycket! o_o <3 Haha, jag är fan helt besatt av honom typ. xD Men jag vill inte träffa någon annan än honom, vill inte vara med någon annan än honom. o_o

På tisdag ska jag på konsert. Tänkte först att det var på onsdag men det är ju nu på tisdag. :o Åh nej, jag vill inte! :( Funderar nästan på att strunta i att gå dit. o_o Men jag har ju redan betalt och allt. :( Åh, känns läskigt att åka dit. Jag är typ smått rädd. o_o Vill inte! Men antar att jag får tvinga mig själv ändå. Kommer fan sluta med att jag isolerar mig här hemma om jag inte gör något. Men vet fan inte. Åh, får panik av att tänka på konserten!! :o Liksom äta själv i stan innan du ska dit, ta dig dit ensam, vara där ensam bland massa folk. Fan, jag vill inte alls. Men tror nästan jag ska skita i det ändå.. Vet inte om jag vågar åka dit.

Aja, får se imorgon om jag ska dit eller inte.

Jag vill vara med A, ingen annan. Vill det nu, snart. Orkar inte vänta tills i sommar. Men vet att jag måste men det är så jävla långt borta! Hur fan ska jag orka vänta så jävla länge? Vet fan inte vad jag ska göra längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0