Dagen

Imorse fick jag vakna tidigt, skulle till sjukhuset på läkarbesök. :) Så fick vakna kl. 07.30 och jag hade inte lagt mig förrän ca 02.00. xD Så det blev inte så mycket sömn inatt. :P Tog bussen till sjukan kl. 09.00. ^^

Gick typ jättesnabbt på besöket, var säkert inte ens där i 30 min. Ärligt talat tycker jag det är sjukt onödigt att gå på sådana besök, speciellt om det tar en hel timme att först ens ta sig till sjukhuset. -.- Det enda läkaren sa var att mina provsvar visade bra och att mina blodkroppar är bra men mognar lite sehare än vanligt men att värdena nu låg bra. Liksom, kunde hon inte ha ringt och sagt det istället? o_o Förresten har jag Chrons tarmsjukdom, ifall ni inte visste det. Man får inflammationer i tarmen och så, fast min medicinering hjälper så att jag inte får inflammationer. ^^ Men har tidigare haft två ganska allvarliga inflammationer.
 
Sedan pratade hon även om att jag måste göra en tarmundersökning snart. Jag hatar den jävla undersökningen! :o Den är så sjukt obehaglig. o_o Eller det obehagliga är att man måste dricka laxeringsmedel. xD Under undersökningen är man ju nedsövd. :P Men jag tål typ inte laxeringsmedel. o_o Har provat att få i mig det å flera olika sätt, blanda det med annat eller typ dricka något annat direkt efteråt och har t.o.m. provat att få i mig det genom en zond (heter det sond eller zond btw? o_O) men inget fungerade, efter typ 5 eller 10 min spydde jag bara upp allt. Så jag måste prata med läkaren och fråga om det finns andra lösningar. Det jobbiga är ju också att man inte får äta dagen innan undersökningen eller morgonen därpå vilket leder till att man fryser så in i helvete och på sjukhus är det alltid skitkallt tycker jag. Sedan får man en enorm huvudverk och det känns som om hela huvudet ska explodera. Haha, ni förstår nog varför jag avskyr den undersökningen nu. xD

Just nu sitter jag och lyssnar på As I lay dying och ikväll blir det att plugga lite till och kanske rita. ^^ Har inte ritat på ett tag och hittade en bok där de visar hur man ritar manga så jag tänker prova rita något kul. :) Eller så ritar jag något från neopets.com. :D De har ju massa söta figurer man kan lära sig att rita. :)

Bara för det så ska ni få se två bilder jag ritat. :D





Dålig kvalité men fotade med mobilkamera. :P Blev ganska nöjd faktiskt med de. :D Har en hel hög med bilder jag har ritat. xD Måste börja rita lite mer igen. :) Fast jag tröttnar ganska lätt så det är väl bra att ha lite längre pauser. :P

Idag ska jag även vara med M och C. :) Ska bli kul, inte varit med någon på jätte länge. :o Sist jag var med någon var med Steffie och jag minns inte ens hur länge sedan det var. xD

Btw, jag har beställt biljett till Imperial Never Say Die Club Tour 2010! :D Dit kommer Comeback kid, Parkway Drive, Bleeding through och några till, minns inte vilka de andra var. :P Konserten är nu på tisdag, den kommande veckan alltså. Ska bli kul. :)
  Och jag hoppas på att få njuta bättre den här gången, sist jag såg Parkway Drive knuffade en kille mig så att jag knuffades på honom bredvid mig och han blev typ sur och knuffade tillbaka mig och sen hamnade jag rätt in i moshen. -.- Så sedan knuffade han mig så hårt att jag på något sätt ramlade baklänges och slog i bakhuvudet på golvet, hann inte ens ta emot med händerna eller något. Så sedan hade jag världens jävla huvudverk resten av kvällen. -.- Kände mig smått yr i början också. Fick även en jättestor bula. Hatar när de ska knuffas så mycket, liksom en del vill bara stå och titta och inte knuffa varandra och slåss och massa skit. -.- Och det var ju inte ens mitt fel, för det var inte jag som knuffade honom. o_o Haha och konserten hade knappt börjat när det hände. xD Sedan fick jag även världens sämsta plats. :( Så den konserten blev inte så lyckad för min del. :P

Oj, känner att dte blev lite väl mycket text, haha, ingen orkar nog ens läsa. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0