Bestämt

Har bestämt mig, åker ändå på konserten. Kollade tiden och hinner äta hemma. Ska sen dra till mamma och sova så har bara 5 min till skolan sen. Fast kan inte direkt säga att jag längtar. o_o Är ganska så trött på allt faktiskt. Det enda jag vill är att träffa A. Resten är inga riktiga höjdpunkter precis. Allt annat är typ värdelöst och tråkigt. Är så sjukt jävla trött på allt. -.- Finns liksom inget kul i livet, mer än att träffa A. Det är allt jag vill och orkar. <3 A är bäst! <3

Ville inte till skolan idag, kände ingen ork, ville ligga kvar i sängen och fortsätta sova. Men drog mig upp ändå och traskade iväg till skolan.

Känns som om timmarna går i slow motion. Längtar tills jag ska till kuratorn igen nästa gång. Ska bli skönt, tömma all skit inom en och kanske få råd och tips eller något.

Ska snart äta, sedan duscha. Sedan sova tror jag, är sjukt trött idag.

Längtar inet det minsta till imorgon. Jag vill bara vara med A, för med honom är ingenting dåligt, allt är bara så jävla bra i livet då. Fan vad jag älskar dig, bebi! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0