-

Är verkligen dålig på det här med rubriker när man bara skriver om allt möjligt. o_o Haha, kanske märks. :P Har som sagt praktik.

Pratade med en utländsk söt kille igår. :) xD Han och jag åker samma buss varje morgon och igår slutade vi samtidigt så vi tog samma buss hem. :P Tror han jobbar på restaurangen som ligger i samma hus. :) Han frågade om jag jobbar så svarade jag att jag praktiserar och då sa han att han inte kan svenska. xD Pinsamt för mig, fattade typ inte något utav vad han sa sen heller. o_o xD Men han verkar jätte trevlig. :D Tror inte han kan mycket engelska heller. :( synd, annars hade vi kunnat prata mer. :/ Sen innan vi gick på bussen log han och frågade om jag frös. xD Aaw. :P

Idag så hälsade han på mig när vi såg varandra imorse. ^^Haha, jag blev glad. :D

Orkar inte skriva ngt mer nu, skriver mer imorgon. Är trött idag.

Kommentarer
Postat av: A

Fan vad söt du är! xD

2010-11-25 @ 11:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0