Takida igår!

Hej!

Igår åkte jag trots allt till sthlm och såg Takida gratis på skeppsbroscenen (Love Sthlm som anordnat detta tror jag, var i alla fall i samband med love sthlm) även om jag mådde illa, det gick dock över när jag väl var framme. Det var en riktigt nice konsert faktiskt! :D Bättre än förväntat! :D Vissa låtar var dock lite tråkiga, men som jag tidigare skrev så tycker jag inte om bandet. Men allt låter oftast bättre live och det gjorde det den här gången. ^^

Konserten började klockan 20.00 och slutade ungefär 21.20. :) De spelade en ny låt också tror jag, i alla fall en låt dom inte spelat live tidigare. Dock minns jag inte vad den heter. :P

Det var rätt så mycket folk också och fixade en bra plats så jag tog några bilder med mobilen. :D Men jag har inte sladden här så jag lägger in bilderna imorgon. ^^

Efter konserten så drog jag till centralen och fikade på något fik med min kompis och hennes pojkvän som också hängde med dit. Haha en lite sen fika men jag blev hungrig eftersom jag inte hade kunnat äta så mycket till middag p.g.a. illamående. x)

Men nu ska jag ta och äta lite glass! :D Man får unna sig något gott en sådan här dag då det är riktigt trist väder, haha. :D Slänger in några fler inlägg senare idag förmodligen och bilder från Takida kommer imorgon, så bye bye. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0