Sommarlov! :D

Yaay, nu är det äntligen sommarlov! :D Vaknade kl. 7.45 idag, gick upp och åt frukost och bad mamma skjutsa mig till skolan eftersom att det regnade så fruktansvärt. :)
  Jag kom fram till skolan kl. 9.10 och vi samlades i aulan och sedan var det någon man som pratade. Ingen aning om vem det var, kanske var rektorn. Haha, jag vet inte ens vem som är rektor på vår skola. xD
  Sedan fick vi sjunga den blomstertid nu kommen, som man oftast brukar göra. Lite trist med en tradionell skolavslutning. Har dock aldrig tyckt om skolavslutningar, bara tråkigt liksom. Det enda som är bra är väl att det blir sommarlov efter det. :P

Sedan gick jag hem och drack te med honung. Inget vidare gott, aldrig tyckt om te men vad gör man inte för att bli frisk. ^^ Tror nämligen inte det är pollenallergi, jag tror att jag bara har fått en vanlig förkylning.
  Haha igår var det helt hemskt, orkade knappt titta på en animeserie så täppt i näsan jag var och jag hade huvudverk och halsont också. Men serien jag tittade på var i alla fall grymt bra! :D Ifall ni undrar vad den heter så heter den Sukisyo. :)
 Men det är i alla fall bättre idag och tur är väl det eftersom att jag ska på metaltown nästa vecka! :D För första gången faktiskt, så det blir riktigt spännande! :D

På tal om festival, idag ska jag nog åka in till Sthlm och se Takida, gratiskonsert ju! :D Tyvärr gillar jag dom inte, men jag orkar inte bara sitta hemma hela tiden. :)

Bilden är tagen i Bulgarien, av mig. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0