Säger hej till marddrömmen

Som rubriken lyder; Det är bara att säga hej till marddrömmen. 2 jävla kg och jag är där igen! Där jag inte får vara, har gått upp nu. Vill inte att det är sant. Vill svälta mig. Inte äta alls. Bara dricka vatten. Svälta och träna.

Imorgon börjar rutinerna om: Äta hälften så lite som vanligt, träna riktigt hårt. Ska gå till gymmet imorgon efter jobbet. Sen ska jag äta mindre. Måste ner, måste! Jävla skit, varför är inte min kropp sådan som inte kan bli tjock? Varför är jag tjock? Varför är jag äcklig? Varför är jag ful? Varför är jag den jag är? Jag vill inte, orkar inte.

Vill spy, spy upp allt jag ätit. Fyfan vad jag vill! Synd att jag inte kan, synd att jag hatar att spy. Men en dag, då ska jag det trots att jag hatar det. Vill verkligen det. Måste testa, en enda gång bara. Fyfan vad skönt det skulle ha kännts. Få bort allt från min bomb till mage. Mitt nästa mål: spy när ångern tar över!

Då har min lista blivit lite längre nu då:
- Träna hårt
- Ät mindre
- Spy en dag då det verkligen behövs

Även om alla hindrar mig från att bli lycklig; Jag ska visa er att jag kan bli det! Genom att bli smal. Det går, jag vet, för jag har varit där. Och jag ska fan i mig komma dit en dag igen! Åt helvete med allt annat, jag förstör mig så mycket jag vill, det är fan min kropp, inte eran!

Morgondagens planer: Ät lite, träna massor i minst 1 timme. Gärna 2 timmar. :) Detta borde dämpa ångern en aning. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0