Resmål i mitt liv och lite annat

Angående skorna, jag har faktiskt tänkt en hel del på det där och jag tycker de ser lite tantiga ut så det blir att köpa ett par andra istället. Jag kan tyvärr inte länka de just nu p.g.a. att internet segar väldigt mycket. :) Men jag lägger ut en länk imorgon! :D

Haha och det blev inte att lägga pussel idag, jag målade mina nails istället. :) Som jag skrev innan hatar jag ordet naglar så jag skriver nails istället även om det låter fult. Men jag ryser av det svenska ordet, så jag vill inte skriva det. xD Min blogg blir ju smutsig om jag skriver det ordet massa gånger! :o xD Haha nejdå. ^^
  Målade med den nya färgen, den svarta som jag köpte på Eckerö-båten. :) Den är bra. Hittills funkar det i alla fall. Den är utav märket Viva La Diva, om ni är intresserade av att veta. :)


Förresten så har jag två resmål i mitt liv som är ett måste att uppleva! :D Resmålen är: Japan och Niagarafallen! :D Tänkte på det igår och det verkar så himla häftigt att titta ut över ett riktigt stort vattenfall! :D Niagarafallen är ju dessutom väldigt känt, tänk att ha fått se det med sina egna ögon, helt fantastiskt! :D
  I så fall vill jag åka dit till Niagarafallen med någon jag älskar, inte någon kärlek utan en vän. För om man en gång i tiden skulle bli sårad av sin kärlek blir ju minnena inga bra längre. Så därför är det bättra att åka dit med någon vän. :)

Till Japan har jag ganska länge velat åka, det hade varit en underbar upplevelse. :) Då är ju ett måste att besöka Tokyo! :D Även Maid caféer. :) Främst vill jag ju åka dit för folket, kulturen och shoppingen. :)

Jag skulle även vilja åka till någon riktigt fin nationalpark utomlands, det hade nog varit en fin upplevelse det också. :) Jag gillar faktiskt natur ganska mycket. :) Dessutom vill jag någon gång åka på en sådan där ridtur, alltså ta en hel dags ridtur med häst. Där man går rider över gröna ängar, där man stannar någonstans för att bada med hästarna och så. :) Det hade varit underbart! <3 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0