Ny på blogg.se

Hej!

Jag är ny här blogg.se som ni kanske förstår.
Detta ska bli roligt att driva en egen blogg, men jag kommer mest att använda den för att skriva av mig och självklart skriva in roliga händelser också. Dock är mitt liv inte så händelserikt men det finns alltid något att blogga om. ^^

För att skriva mitt första inlägg så kan jag börja med att jag är en tjej som är 18 år och börjar studera tredje året på Handelsprogrammet på gymnasiet nu till hösten.
  Jag älskar djur och har även gått på ridskola men har slutat p.g.a. av att jag inte haft ork och intresset har svalnat en del. :) Men djur är en del av mitt liv och jag älskar även myggor, flugor och humlor (en del ser dessa inte som några djur). <3 :D

Jag älskar också att lyssna på musik och att gå på konserter. Hittills har jag varit på ca 10 olika konserter i mitt liv och fler ska det nämligen bli! :D Nu kanske ni undrar vad för musik jag gillar, så då kan jag berätta att jag gillar metal, metalcore och en del alternativ rock. :)

Jag gillar också piercingar, har tre stycken för tillfället: Medusa, en centralt i underläppen och en i ögonbrynet. Men det blir några fler senare.
   Jag tycker också om tattueringar (en del i alla fall) och funderar själv på att skaffa en i framtiden. Sedan gillar jag att åka skateboard (OBS! Kan inga trick xD), har åkt i ett år bara dock. Lärde mig att åka i år faktiskt och det var fantastiskt när man väl hade lärt sig! :D

Nu ska jag titta vidare lite på hur blogg.se fungerar och sedan förmodligen gå ut en sväng på en promenad! *vinkar hejdå* ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0