Hemma igen

Yes, nu är man hemma igen. Åkte hem 14.40 idag från Steffie. :) Det var ganska skönt att åka buss. :) Förresten så gick det bra att åka tåg dit igår. :) Var dock jättenervös. xD Men allt gick som smort! :D

Okej, dagen igår:

Vaknade 8.30 och hade haft en dröm om att jag missade tåget till sthlm så jag blev automatiskt stressad när jag vaknade och stressen höll i enda tills jag satt på tåget till Uppsala och den där biljettkontrollanten hade kollat på min biljett. xD
  Resan dit gick bra i alla fall. :) Sedan när jag var i Uppsala så gick jag o Steffie till busshållsplatsen där vi alla väntade på Eckerö-bussen. :) Åkte alltså dit med Steffie, hennes mamma och syster.

När vi väl var framme och inne i båten satte vi oss och åt lite, sedan vandrade vi runt lite på båten och gick också till Taxfree för att köpa något. Jag köpte svart nagellack (jag verkligen hatar det där ordet!). Haha ja, ibland får jag faktiskt lust att vara lite mer "flickig" av mig. xD För smink är inte något jag bär, har kanske använt smink max 3 ggr i hela mitt liv. Jag räknar inte nagellack som smink men det är ju hyffsat flickigt att ha det så därför skrev jag att ibland kan jag vara lite mer flickig av mig. :P Återigen, jag hatar det där ordet. xD Blir typ äcklad av ordet naglar, blä! :o

Men åter till ämnet; Sedan gick vi runt ytterligare i båten och satte oss vid något ställe ett tag. :) Sedan efter det var det dags att äta middag! Alla köpte hamburgare och fy tusan vad mätt man blev! :o Inget mer hamburgar-ätande på ett bra tag för mig inte! :o xD Sedan när vi hade ätit var det dags att åka hem. :)

Det var en hyffsat trevlig dag faktiskt och idag så tittade vi bara på film. :) en helt okej film, den gick att kolla på liksom. :)

Nu sitter jag bara vid datorn och jag har nog bestämt mig för att köpa skorna jag länkade i förra inlägget. :) De ser dock lite lolita-aktiga ut så jag är fortfarande en aning osäker men det blir i alla fall ingen ny mobil på ett litet tag i alla fall eftersom att jag ska köpa ett par skor! xD

Alltså nu känner jag att jag har skrivit ganska mycket, mest ointressanta saker också säkert. xD Så nu ska jag gå och dricka lite vatten, är törstig! :o Min kropp, speciellt munnen, bara ropar på mig att jag måste gå och dricka vatten så jag får väl lov att göra det då. ^^ Jag skriver nog ett nytt inlägg ikväll, men annars blir det imorgon! Bye bye! ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0