Hej! ^^,

Jag skrev tyvärr inget till inlägg igår men idag blir det i alla fall flera eftersom att jag ska lägga upp bilderna från Takida senare idag! :D

Det har varit riktigt trist väder de senaste dagarna, regnat hela tiden nästan. Just nu är det dock soligt men det blåser väldigt mycket. Jag hppas på bättre väder till metaltown.

Igår så tittade jag på En prinsessas dagbok på Tv 4+ och den är riktigt bra, även om jag inte tycker om komedifilmer! :D Älskar katten i den filmen, den är såå söt! :D Haha och ögonen är så himla söta. xD En riktigt rolig film faktiskt, dock har jag sett den en gång tidigare. :)
  Sedan kollade jag också på En prinsessas dagbok 2, som kom nästan direkt efteråt. :) Den höll på fram tills klockan halv 1 på natten, men vad spelar det för roll när det är sommarlov och helg! :D Haha, jag kommer säkert vända på dygnet nu när det är sommarlov. xD
  Men den var bra den också, jag tyckte dock om den första delen mer eftersom att den inte handlade lika mycket om kärlek och så. :) Dessutom så var den första delen roligare, jag tyckte att det hände mer roliga saker i den.

De flesta har nog redan sett dessa filmer men jag är lite efter med sådant, ser inte så mycket på film mer än drama. Drama är min favoritgenre när det gäller film, samma gäller böcker också.

Idag har jag faktiskt inte många planer alls, mer än att jag ska tvätta kläder lite senare idag. Men nu ska jag gå och ta något att äta, så jag skriver igen senare idag. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0