Detta har jag hunnit med hittills idag ^^

Hej! Här kommen en liten lista på vad jag har hunnit göra idag hittills! :D

  • Varit på apoteket och hämtat ut mediciner
  • Köpt hårspray
  • Tagit blodprover
  • Tvättat kläder
  • Duschat

Ja, det är rätt mycket faktiskt som jag hunnit med idag. :D Tog faktiskt cykeln ner till centrum idag för ovanlighetens skull, istället för att gå ner till apoteket och alla dessa affärer och ställen jag varit på. :) Har faktiskt åkt lite skateboard idag också, inomhus dock eftersom att det regnat. -.- :P Tur att det finns plats att åka här hemma inomhus. xD

Saker jag ska göra senare idag: Smsa med den bästa i världen: A <3, gå till apoteket igen för att hämtta ut ytterligare en medicin och fixa mina glasögon. :D Ska nog tvätta lite mer kläder också senare, måste ju ha lite kläder till Metaltown och Steffie, som jag ska till imorgon! :D

Nu längtar jag grymt mycket till Metaltown! :D Det ska bli så himla roligt, fast längtar nog lite mer till att få träffa A där eftersom att vi inte ses ofta, har bara träffat honom en gång. xD Aaw, bättre vän får man ju leta efter! :D <3

Nej, nu ska jag gå och ta ut tvätten ur tvättmaskinen som väntar på mig! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0