Denna söndagen

Den här söndagen har jag inte gjort mycket alls. Suttit inomhus hela dagen, hållt på lite med pärlplattor och suttit här. En ganska trist dag alltså. Dock brukar söndagar sällan vara roliga. Enligt mig är det den tråkigaste dagen på veckan. Jag har heller inga speciella planer för kvällen, blir nog att sitta och smsa med min nalle och kanske se på tv eller sitta vid datorn. Men det är i alla fall roligt att skriva med min lilla nalle! :D<3
  Naaw, jag hoppas han kan komma hit nästa månad. :) Saknar dig. :)

Idag fick jag även höra en trist nyhet. Vi har nämligen en stor vattenskada i vårat badrum på nedervåningen i vårat hus. Idag hade det sprutat ut vatten från någonstans, så det låg 10 cm vatten på hela nedervåningens golv! :o Just nu är jag hos mamma men imorgon ska vi se om vi kan bo där i alla fall, ifall de kan fixa ledningarna på något sätt. Annars måste vi bo i något jourhem eller så.
  Men jag hoppas de kan fixa så att vi kan bo där ändå. Blir ju dock en del väsen i så fall i och med att de måste riva allt på nedervåningen och renovera om där. Men vi får hoppas på det bästa! ^^

Nej, nu ska jag lägga lite pussel på spela.se och lyssna på musik! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0