Dagens sysslor

Idag har jag jobbat från 13.00 fram till 17.00. :) Alltid kul med lite extra pengar! :D Det var dock lite trist att jobba idag och jag kände mig trött i kroppen. Det blev inte något gymmande idag heller som jag hade planerat. Men på torsdag ska jag försöka ta mig till gymmet! :) Ett måste är att gymma i veckan, annars blir det ånger. ^^

En annan sak jag har gjort idag är att jag har hållt på med pärlplattor! :D Gjort tre olika motiv idag, eller vad det nu kallas. :) Dock så är jag så dålig så att två av dom har jag sett någon annan göra så jag snodde idén. xD Fast den sista kom jag faktiskt på själv! :D
  Bilder på de kommer imorgon. :)

Sedan har jag också fått veta att vi ska bo i lägenhet fram tills oktober, eftersom att nedervåningen behöver rivas ner och göras om. Hatar lägenheter! o_o Men jag överlever. :D Kan i alla fall bo i huset så länge de ska låta allt torka. :) Det var 10 cm vatten under golvet. :o

Här är bilderna på pärlplattorna jag gjorde igår! Jag vet att det inte heter att man gör pärlplattor, men jag vet inte vad det heter så jag säger pärlplattor tills jag vet vad det egentligen heter!


En diskett!



Det här skulle vara en muffin men det ser mer ut som en glass i någon slags bägare.



Och det här är inget speciellt. ^^

Jag vet, det är jättedålig (!) kvalité på bilderna! :o Men ni får nöja er med den kvalitén. :) Nu ska jag lyssna på musik och kolla runt lite på Internet! *vinkar hejdå*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0