-

Jag är verkligen glad över att ha dig i mitt liv, över att få vara din vän. Du ser mig alltid, du finns alltid där, du är alltid villig att hjälpa. <3 Du är omtänksam, snäll, gullig, söt, underbar. Du är en vän som alla borde ha. Du får mig att känna mig trygg och du är bland det bästa jag har och som jag någonsin har haft! :)

Jag ska alltid finnas här för dig, jag ska kämpa för en evig vänskap, jag ska alltid hjälpa dig, stötta dig. Det sista jag vill är att förlora dig, så jag ska verkligen kämpa hårt för att vi ska hålla vår vänskap tills livets slut. :) Om jag förlorade dig, hade jag tappat livslust vid dessa stunder då ensamheten vilar över mig. För då hade jag inte haft någon att vända mig till som ser mig på det sättet som du ser mig. Jag menar att det är ingen som bryr sig om mig riktigt på det sättet du gör, förutom mina föräldrar förstås och familjen. :) Men du förstår liksom mig på något sätt, du verkligen ser mig och det är jag oerhört glad över. :)
  Jag tycker om min bästa vän A en massa! :D<3

Haha fick lust att skriva lite om min lilla nellbjörn. :D Naaw! :D
  Men nu ska jag skriva om det där med "flickigt" som jag skrev i det tidigare inlägget. ^^

Jo, som jag skrev så använder jag inget smink alls (om ni inte räknar med nailpolish. Det heter väl så på engelska? xD Som sagt så avskyr jag det där ordet på svenska.) och jag går sällan i kjol och klänningar använder jag aldrig. Fast på sista tiden har jag börjat använda kjol lite mer i alla fall. För ca kanske 2-3 år sedan använde jag aldrig det. xD
  Shorts använder jag dock, det är ju ett måste på sommaren! :o Dock försökte jag använda svarta jeans året runt för ca 2 år sedan men det gick tyvärr inte. xD
  Jag använder sällan linnen heller, dock av ett annat skäl. Varför jag aldrig bär klänning är ju för att jag inte tycker att jag pasar i det och det känns inte som jag. Men linnen sitter tight och jag gillar inte kläder som sitter riktigt tight, iaf inte tröjor och sådant, om jag inte råkar vara lite extra "smal". xD

Så ja, ni kanske nu förstår vad jag menade med det. :) Använder alltså mest T-shirts och jeans eller som nu på sommaren; T-shirts, leggings och shorts. :) Nu vet ni det också. ^^

Jag har fortfarande inte gått och druckit vatten, nu börjar kroppen bli arg på mig och faktiskt skrika åt mig att dricka vatten! :o Haha, bäst att göra det nu! :o ^^ Bye bye igen. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0