Vill, vill och vill

Nu blev jag sugen på att handla! Eller rättare sagt så blev jag sugen på att köpa en kompaktkamera. :) Bett om lite tips från några personer också. :) En till sak jag blev riktigt sugen på: Träna! Vill träna nu, köra ett riktigt hårdpass! Där man förbränner fett så det bara brinner om det. xD Vill köra slut på mig. Fan vad träningssugen jag blev. o_o Vill träna nu! :o Aja, jag ska i alla fall träna på måndag, på gymmet. :) Ska försöka träna så många gånger jag orkar nästa vecka. :)

Sedan såg jag att Soilwork kommer till Sverige i december, till Stockholm! :D Funderar på att gå och se dem också. :D All that remains ska ju spela som ett av förbanden, minns inte vad de andra förbanden heter. :) Så jag ska alltså gå på så många konserter jag kan i år. :) Nästa år också såklart. :)

Nu har jag också bestämt att om jag inte börjar må bättre så ska jag på måndag till UM och kolla upp om det finns en tid snarast för att prata med någon. :) För det kan bara inte fortsätta såhär, ingen orkar om det fortsätter såhär. Liksom det måste ske någon slags förbättring! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0