Ensam och beroende av människors närhet



Japp, såhär kan det se ut när man har haft tråkigt! :) Gjorde klart det där nyss. Har fyllt i rutor med bläck på rutat papper, ifall ni har lite taskig syn. xD Gud så tråkigt jag har nu. -.- Sitter och glor just nu, tänker lite och försöker vara social på sms men typ ingen svarar. o_o

Känner mig ensam just nu. Är så jävla beroende av människor, jag kan fan knappt vara ensam en timme utan att känna mig ensam! -.- Jag måste ha kontakt med någon hela tiden, antingen vis sms, msn, irl eller något sådant. Känner mig annars ensam. Så jävla drygt, trött på att hela jävla tiden måste ha kontakt med någon. Det sägs ju att människor är flockdjur men inte fan känner jag eller har stött på någon som inte kan vara utan kontakt med någon på några timmar utan att bli helt depp.

Är trött på att att det måste vara såhär, det kan inte heller vara kul för mina vänner/kompisar, jag menar att jag smsar de hela tiden, alltid vill ha kontakt med de. I och för sig så vet väl knappt någon om detta.
  Men detta är anledningen till varför jag smsar så jävla mycket, för jag måste ju ha någon slags kontakt med människor. Dessutom träffar jag sällan människor, umgås väldigt sällan med folk, det är därför det blir sms eller msn. Och mina två vänner som jag har bor längre bort så det går ju inte att vara med de så ofta tyvärr.

Orkar inte att allt känns åt helvete nu. -.- Vill sova, ska försöka sova. Orkar inte känna, orkar inte tänka. Vill bara bort från allt. Bort från detta helvete. Ja, jag upplever detta som ett helvete just nu, det här är min jävla värld.

Okej, jag ska inte klaga, det finns folk som har det mycket, mycket värre. Men, man måste fan få klaga ibland.

Nu ska jag försöka sova, eller ladda ner någon film, bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0