Torsdag

Idag är det torsdag. :) Till middag är det ju gammal tradition att man äter ärtsoppa och pannkakor just på torsdagar! :) Dock är det nog inte många som följer den längre, inte vi heller faktiskt. :)

Hittills idag har jag städat lite i mitt rum, kastat gamla papper som jag inte behöver längre och sedan har jag tvättat kläder. :) Hunnit tvätta två omgångar faktiskt, snart fyra. Blir nog att tvätta kläder två gånger till efter fjärde gången. :) Har känt att kläderna ligger där och väntar på att jag ska tvätta rent de så idag blev det dags att göra något åt saken! ^^ 

Sedan har jag inte gjort så mycket mer idag. Det blir väl att smsa med A när han har tid igen. :) Ska nog även övningsköra idag igen. :) Jag kan faktiskt säga att det går bättre för mig att köra nuförtiden, är inte lika osäker i trafiken och osäker på mig själv, vilket är kanon! :D

Haha, sedan har jag haft på mig min absoluta favorittröja idag! :D Har faktiskt aldrig använt den innan, den är så snygg så att den nästan bara hänger som en prydnad i min garderob. xD Men den är verkligen riktigt jävla snygg! :D Rawr på den! :o xD Älskar trycket på tröjan, så jävla nice! :D Den är utav märket Bleeding star, de har otroligt snygga tröjor, Iron Fist också för den delen. Dessa två märken är nog mina favoriter när det gäller klädesmärken (stavning?). :)

Här är min älsklingströja, snyggaste tröjan jag äger faktiskt! :D


Haha, var tvungen att ladda upp bild på skönheten (tröjan är skönheten alltså, inte jag). :D Imorgon kommer förhoppningsvis mina nya skor hem också! :D

Ni kanske undrade om min draksamling. Jag har tyvärr bara två drakar. o_o De är så himla dyra att det blir bara att köpa någon drake ca en gång om året. :/ Men här har ni bild på min andra drake som jag köpte för något år sedan:



Älskar dessa drakar! :D<3

Nej, nu ska jag fortsätta lyssna på Bleeding through som förresten är sjukt grymma, deras musik är så jävla skön! Dem var så jävla underbara på Metaltown! <3 Favoritlåten med dem är nog Death anxiety om ni undrar, och btw, jag har hittat ett till bra band - Miss may I! :D Men nu ska jag fortsätta lyssna på underbar musik, bye bye! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0