Spökkväll i spöregn

Idag vaknade jag klockan 10.00, satte mig och åt frukost och sedan började direkt att städa! xD Men det såg förjävligt ut så jag dammsög halva övervåningen. :) Sedan städade jag lite mer och tvättade kläder. :) Allt det tog ca 3 timmar. :P Efter det duschade jag. :)

Sedan bar det av till stan! :D På spökmiddag! :D Haha, det var faktiskt lite roligt. :P Man var samlad i en grupp, det var rätt många som kom dit, sedan gick en guid runt och berättade spökhistorier. :P På en del ställen dök det upp människor som försökte skrämma en. xD Blev skrämd en gång när en kille i gamla trasiga kläder och låtsas blod i ansiktet hoppade fram från ett hörn. xD En väldigt trevlig kväll förutom att det regnade! -.- Men när vi var vid en gränd gick jag snabbt och köpte mig ett paraply! :D Väldigt bra paraply faktiskt, verkar väldigt starkt också. :)

Sedan när vi gått denna spökvandring i 1 timme och 30 minuter så var det dags att äta middag. :) 3-rätters var det. :) Väldigt gott! :D Haha, orkade faktiskt äta allt. xD Men man fick ju inte så mycket heller, så då orkade man allting. :P Efterrätten var minimal. xD Någon slags pudding var det i en skål och det var bara bottnet det räckte till. xD Först såg man inte att det ens fanns något där, sen såg man att det fanns på botten av skålen. xD Så nu förstår ni nog varför man orkade äta allt. :P
  Efter att familjen hade ätit gick vi till centralen, mina skor är helt dyngsura nu! :o Sedan åkte vi hem från centralen. :)

Och nu sitter jag här! ^^ Snart kommer A, om typ 2 timmar. :P Yaay! :D Faktiskt inte nervös ännu, men det kommer väl när jag ser honom kanske. xD Men hoppas inte! :D Wie, längtar! :D<3 Han ska stanna tills på torsdag eftermiddag så jag kommer inte skriva något nytt inlägg förrän på torsdag kväll som tidigast. :) Kommer att sakna honom enormt sen när han ska åka hem. o_o <3 Vill inte, vill att han stannar för alltid. XD

Men nu ska jag lyssna på musik eller göra något annat trevligt, så hejdå folket! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0