Saknar

Nu tänkte jag skrva lite vad jag och A hade för oss under de dagar han var hos mig. :) Saknar honom massor och önskar att vi bodde närmare varandra. <3 Men det vi gjorde var att gå ner till Ica, jag skulle köpa balsam. :) sedan gick vi hem, spelade tv-spel och kollade tv. :) Vi var på Ica flera gånger faktiskt. xD Menmen, det var roligt att bara gå runt och prata. :)

Jag visade ju även promenaden jag brukar ta, den med fin natur. Jag verkligen älskar att gå där, det är så oerhört fint där! <3 Att gå där med sin allra bästa vän var verkligen fantastiskt. :) Sedan åkte vi in till stan en dag också. :) Vi följde med O och hans flickvän. Sedan gick vi alla 4 på bio och vi såg Prince of Persia, tror jag den heter. :) Den var i alla fall bra. :) Det som gjorde den lite bättre var att det var lite sci-fi i den. :) Lite utav en äventyrsfilm var det. :)

Vi gjorde ju faktiskt inte så mycket, A och jag alltså. Resten av dagarna spenderades framför TVn eller så spelade vi kort eller Tekken 4 på PS2. Det var roligt! :D Lätt de bästa dagarna på hela sommaren. <3 Tack a för att du tog dig hit och gav mig ett par helt underbara dagar med dig, som är min bästa vän! :)

Saknar A just nu. Saknar honom mycket. Känner mig ensam, som vanligt. Alla andra verkar ha rätt många att umgås med. H är inte hemma och kommer säkert vara borta tills skolan börjar. Trist, då är man mer ensam. Ibland undrar jag hur jag orkar, jag som egentligen har ett starkt behov av att umgås ofta. Vill kunna prata med ngn.

Återigen, för mycket information. Kanske låser bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0