Musik

Just nu sitter jag och lyssnar på musik. Vilken effekt alltså! :o Nu har jag lugnat ner mig totalt, är inte alls irriterad nu. Men är deppig istället men det är lungt. :) Jag längtar till alla konserter som jag ska gå på i höst! Tack vare de ska jag orka ett år till. Ett år till i skolan, ett år till av mina humörsvängningar och allt annat skit. :) Tänkte lista upp lite kommande konserter jag ska på. :D

- Moshpit Open 2010 (endagsfestival)
- Imperial never say die club tour 2010 (Parkway drive, bleeding through och We came as romans är de jag känner till som kommer dit)
- Bullet for my valentine

Sedan kanske jag ska se Sonic Syndicate också. :) Är inte säker, gillar de inte så mycket men då har man något att göra i alla fall. :)

Har i alla fall några bra konserter att se fram emot! :D Tyvärr har jag bara hört talas om ett enda band som ska till Moshpit Open men det gör ingenting, det är ändå en kul grej att åka dit. Då slipper man sitta hemma och deppa. :)

Kommer tyvärr få gå ensam på de flesta konserterna men jag vill fan dit ändå! :D Visst är det tråkigt att gå ensam men vad fan ska man göra liksom. Jag måste också få ha några lyckliga stunder i mitt liv, så det är inget som stoppar mig. :)

Nu ska jag lyssna lite till på musik innan jag åker till min mamma och sedan iväg till bror. :) Jag skriver lite senare igen kanske. :) annars skriver jag mer imorgon, bye bye! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0