Kreta på lördag!

På lördag blir det att åka till Kreta med familjen! :D<3 Vi ska sova på ett hotell som heter Hotel Achillion. :) Det var både nära till stranden och stan, så det är ju perfekt! ^^

Vi ska stanna i Kreta en hel vecka, så då kommer jag att bli oaktiv på bloggen också. Men det ska bli riktigt roligt att åka dit! :D Jag har aldrig varit i Grekland förut, men det verkar härligt. :) Äntligen blir det lite bad i sommar också! :D xD Har nämligen inte badat i sommar ännu men jag tycker inte om att bada i Sverige. o_o :P

Sedan den 25:e kommer förhoppningsvis nalle hit! :D Wie, hej nalle! :D xD Naw, älskade sötnos! :D Åh, jag hoppas verkligen att han kan komma, måste träffa sötnosen. o_o <3 Alltså nu pratar jag om A ifall ni undrar. xD Han har många små söta smeknamn den lilla gulliga nallen! :D

Saknar nalle nu. o_o Hans mobil har dött och jag kan inte skriva med honom förrän efter 19.00! :o Pandan orkar inte vänta så länge! o_o Men pandan måste hålla ut, för nalle är bäst i världen. :D<3

Som sagt, A är bäst i världen, så det så! ^^ (Haha, A kommer säkert att bli glad när han får läsa det här. xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0