Köpen från Kreta

Nu har jag inte skrivit något om Kreta på några dagar och jag tänkte nu skriva om vad jag köpte där. :) Inte så mycket jag köpte men är grymt nöjd med mina köp! :D

Priserna där var ungefär som i Sverige, ibland dock dyrare eller billigare. :) Men jag gick runt i olika affärer och jämförde priserna på sakerna jag ville köpa och köpte sedan från den billigaste affären. :) Tycker tyvärr det är lite dyrt där i de vanliga affärerna, affärerna vid gränderna är dock lite billigare. :) Så jag köpte nästan allt från affärer som låg vid gränderna. :)

Detta köpte jag i Kreta:



En smått "bättre" bild på halsbandet


Halsband med jordgubbe.




sedan köpte jag även en drake till min draksamling! :D Gillar drakar, tycker att de är riktigt häftiga och coola. :) I like them! :D Draken jag köpte kostade dessutom bara ca 160 kr. :)





En tvättsamp direkt från havet!


Solfjäder eller vad de nu heter


Sedan köpte jag ju nallen jag redan visat bild på. :) Men bara för att jag älskar den så mycket och för att den är obeskrivligt söt så laddar jag upp bilden på den igen! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0