Kameror

Okej, nu känns det som att jag har skrivit väldigt mycket i bloggen de senaste dagarna, men jag antar att det bara är bra! ^^

Jo, som  tidigagare inlägget så skrev jag att jag ville köpa en kompaktkamera och nu har jag hittat några alternativ som jag funderar extra på! :D De kostar ju lite men det är det ju förhoppningsvis värt. :)

De här har jag i alla fall funderat lite extra på:

- Sony DSC HX5V
- Canon Powershot S92
- Panasonic Lumix TZ8
- Panasonic TZ10

Canon Powershot S90 verkar riktigt bra men alla dessa verkar bra så jag får fundera i några månader. :) Men jag är nästan säker på att det blir någon utav dessa. Har även läst lite recensioner om dessa kameror. :)

För att ni ska se hur de ser ut laddar jag upp bild på dem också! ^^

Sony DSC HX5V

Canon Powershot S90



Panasonic Lumix TZ8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0