Irriterad

Idag känner jag mig väldigt irriterad. Jag känner mig irriterad på alla runt omkring mig. Liksom fan, vill att de bara håller käften! -.- Idag vill jag bara vara ensam, orkar inte prata med någon. Hoppas att man får lugn och ro när man kommer hem till mamma.

Idag har jag inga stora planer, ska hem till mamma och sedan till bror och äta middag. Förhoppningsvis skriva mycket med A, saknar honom något enormt. <3 Visste inte att det skulle vara så svårt att bara säga hejdå igår, men det bevisar bara hur mycket jag tycker om A. Han är verkligen den bästa vännen som finns. <3

Jag mår inte lika dåligt som igår, men är dock inte riktigt på topp idag heller.

Nu ska jag snart gå och hämta något att äta och lyssna på musik, orkar inte höra någon prata, blir bara så himla irriterad. Vad är det med mig egentligen? Helt hopplöst alltså. Aja, nu ska jag hämta något att äta, skriver senare igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0