Hemma från träningen

Nu är man hemma från träningen, vilket jag varit ett tag. xD Tränade bodystep med C som tidigare nämnt. :) Det var sjukt jobbigt! :o Men fördelen var att man kände sig pushad (stavning?) till att fortsätta! :D Det kändes liksom bra, man kände att man verkligen ville fortsätta, vilket jag sällan gör på gymmet. :)
  Ska testa träna step och kanske gympa senare också. :D Det här är nog något för mig tror jag, jävligt billigt är det också. :)

Nu sitter jag bara här vid datorn och skriver med lite trevligt folk på msn. :)

Jag saknar A! o_o Han svarar inte på sms. o_o <3 Naaw, nu har jag fått ett nytt smeknamn av honom också - Tiger. xD Fast när jag hör ordet tiger tänker jag på en vuxen tiger, han tänker dock på en tigerunge. xD Naaw, så sött. ^^ Tiger och nalle, bästa vänner! :D<3
  Wie, hoppas på fint väder när han kommer också så kan vi ju bada. :) Har inte badat i år ännu men ska göra det när familjen åker till Kreta! :D

Skorna som jag har beställt kommer om ca 2 veckor förresten, de hade inte skorna på lager. o_o Jag längtar efter dem! xD

Nej, nu ska jag fortsätta vara social på msn och skicka ett nytt sms till nalle och se om han svarar. ^^ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0