Gårdagen

Gårdagen spenderades av att se på film! ^^ Hann se 4 olika filmer, filmerna jag såg heter Danny the dog, Love Happens, Sebbe och Dear John.

Danny the dog
var inte riktigt som jag hade tänkt mig men den var bra, gullig på något sätt, tyckte Danny var gullig. :) Lite "action" var det väl i den också. :)
  Sebbe var ingen höjdare den heller, pinsamt att den är svensk. o_o Den hade blivit hundra gånger bättre bara den inte var svensk. Svenskt tal på film är inte min favorit tyvärr. :P 
 
Däremot var Love Happens och Dear John bra! :D Båda var ju i genren drama och romantik, romantik är väl inte min favoritgenre precis men det fungerar om det är drama inblandat. :) Vilken av de som jag tyckte bäst om måste vara Dear John faktiskt. :) En sevärd film för er som gillar drama och även kärlek! :D Så den rekommenderar jag. :)

Det där var ungefär allt som jag hann med igår faktiskt. o_o Idag har jag hittills sett på en till film, Mysterious skin. :D En riktigt bra film faktiskt, drama det med. :) Hemsk var den också samtidigt som den var sorglig. Handlar om 2 pojkar som blir sexuellt utnyttjade/våldtagna eller vad det nu var (dåligt minne xD). Ena killen prostituerar sig, den andra tror att han har blivit bortförd av utomjordingar och forskar lite inom det på fritiden. :) Tyckte även att vissa scener i filmen var gulliga, alltså t.ex. den ena pojkens relation till sin bästa vän, det var så sött. :D  Den är verkligen sevärd den också! :D Fin, hemsk, sorglig film, vilket betyder Perfekt! :D Så jag rekommenderar denna film till er som gillar drama och hemska filmer. :)

Planer inför resten av dagen:
- Hälsa på hos mamma nu när moster o kusiner är där
- Övningsköra med pappa

Det var allt. :) Blir väl säkert att hitta på något annat också. :) Längtar tills A kommer hit på lördag! :D <3 Längtar, längtar, längtar! :D Kommer säkert vara jättenervös men ska försöka slappna av och tänka på underbara Metaltown, då livet var som bäst och problemen/bekymrerna var som bortblåsta! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0