Film 7 på morgonen

Idag mailade jag och frågade om mina skor jag beställde kommer snart, de skulle vara i framme på torsdag som tidigast, yaay! :D Längtat efter dem i flera veckor! <3 xD

Men gissa vad! Jag vaknade faktiskt 06.50 idag p.g.a att det var så himla varmt i mitt rum. Jag kunde inte somna om, så jag gick upp ungefär klockan 07.00 och satte mig vid datorn och började se på film! :o Ovanligt för att vara jag att vakna så tidigt och dessutom var jag nästan som klarvaken. o_o Jag satte mig och tittade på Donnie Darko, har sett den 2 ggr innan men detta är en sådan film som man kan se om flera gånger utan att bli uttråkad. :D

Sedan när den var slut var klockan någonstans mellan 09.30 och 10.00, så jag gick upp och åt frukost. :) Sedan lade jag mig i sängen och sov fram till 11.00, då vaknade jag igen men somnade om igen och vaknade vid 12.00. :) Kände att jag sovit för länge och kände mig trött. Men jag steg upp och satte mig vid den kära datorn igen.

Innan middag övningskörde jag igen och det gick fint. :) Sedan åt vi middag strax efter att vi kom hem igen efter övningskörningen. Efter middagen åkte jag, pappa och Hs mamma och handlade. Gissa vad jag hittade där?! Hårfärgen som jag använder! :o Helt otroligt, jag har inte sett den någonstans! :o Så jag köpte mig två paket, så slipper jag köpa från Internet på ett tag. Härligt, härligt! :D

Resten av dagen har spenderats av att läsa bok, En mörkrädd pojke heter den. :) En ganska spännande men också lite smått kuslig. :)

Just nu sitter jag och lyssnar på Raunchy, fan så jag längtar tillbaka till Metaltown! <3

Men nu ska jag nog snart sova, så jag slänger in ett nytt inlägg imorgon igen, eller egentligen är det ju redan torsdag nu. :P Godnatt allt folk! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0