Rädsla

Nu sitter jag inne på mitt rum, med neddragna persienner. Varför de är neddragna är för att jag inte vill att folk ska se mig. xD Idag har jag än så länge bara packat lite till resan.
  Tänkte gå iväg och köpa glass från kiosken som ligger kanske ca 100 meter bort också idag. Men det blev ju dock inte av för att H inte ville följa med och då skiter jag i köpet, eftersom att jag inte vågar gå dit själv. Alltså det känns som om jag gömmer mig för människor! :o Speciellt när jag inte umgåtts med folk på länge.

På tal om umgås - Igår var jag med H och hennes kompis. :) Det var riktigt kul, vi cyklade ner till centrum och handlade. Sedan när vi kom hem pratade vi och sparkade boll till varandra. Det kändes härligt att umgås lite med människor! :D Brukar ju sällan göra det. :P

Jag frågade även om det brukar vara mycket folk på stranden där H badar, hon svarade att det är väl rätt mycket folk. o_o Scary ifall A och jag badar där sen! :( Men vafan, jag måste kunna göra någonting, rädslan får inte hindra mig totalt, hur rädd jag än är.

 Usch, jag fruktar lite inför Kreta-resan, alltså att gå till stranden när det ligger massa folk där. o_o Helst av allt vill jag gå någonstans där det inte är en enda människa! Så underbart det hade varit, inget att oroa sig över, inget att vara nervös över, inga jobbiga tankar snurrandes i huvudet - Härligt helt enkelt! :D Fast sen när jag väl går dit så lugnar jag ner mig efter ett tag, brukar alltid vara så.
  Alltså jag blir rädd när jag ska t.ex. gå till kiosken, då känner jag att jag verkligen inte vill och vågar, men när jag väl gjort det känns det okej. :) Men jag undviker helst att gå till affärer ensam. xD Och ju längre tid det tar mellan varje gång jag går till t.ex. kiosken här borta, ju större blir rädslan när der är dags nästa gång att gå dit.

Alltså jag undrar hur fan det ska gå i framtiden.. o_o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0