Dagens planer

Dagens planer är följande:

- Köpa nya flip-flop
- Träna bodystep med C

Ja, dessa är då mina planer för idag. o_o Inte många alls, men så är ju mitt liv inte så speciellt händelserikt heller.

Men på lördag blir det Kreta, längtar! :D Dock hatar jag känslan när planet lyfter. :o Så jag kommer att sitta stelt som tusan, ha ett hårt grepp om armstöden med båda händerna, blunda hårt och försöka tänka på något annat. Är extremt rädd när planet lyfter, känslan är så himla obehaglig. :o

Sedan den 25:e komme troligtvis nalle hit! :D Wie! :D<3 Haha alltså A, som jag kallar för nalle. :) xD Naaw! :D Längtar en massa! :D Tack A, för att du räddar några dagar i mitt liv! :D <3 xD

Igår var jag som sagt inne i stan, böt min piercing i underläppen till en ring med en kula/plupp. :) Ser jätte konstigt ut, men det är för att jag är så ovan. :D Men börjar dock vänja mig nu. :) Haha läppen gör ont som fan också. :( Vaknade med en ganska obekväm smärta, men man överlever! :D Vill man vara fin får man lida pin, som det heter. ^^

Nu ska jag vara social med A på msn! :D<3 *vinkar hejdå*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0