Bror fyller år idag! ^^

Idag har jag jobbat från 13.00 till 17.00, funderar på att jobba nästa vecka också för att tjäna lite extra pengar! ^^ Idag var det helt okej att joba, fick göra lite nya grejer. :) Eller inte nya, men det blev lite variation ändå. Haha jag orkar inte skriva vad det är jag gör, för jag vet inte ens vad det heter. Men enkelt sagt så är det maskiner som "klipper" ut en massa saker och så måste jag rensa de. Jag jobbar alltså på en firma där de gör bildekorer, skyltar m.m. :) Ett helt okej jobb. ^^
  Jag jobbar dock inte regelbundet utan bara då det finns jobb jag kan göra och när jag vill. Det är pappas firma.

Efter jobbet så åkte vi hem till bror, där åt vi oxfilé med pomesfrites (stavning?). Till efterrätt blev det frukttårta! :D Riktigt gott var det! :D Bror fyller år så vi firade honom. :)
  Jag har varit där hela kvällen och det var riktigt mysigt. ^^ Läste lite i gamla Close-up tidingar också. :) Haha, jag läste en intervju med gitarristen i August burns red och han hade ca 600-800 cd-skivor som han har köpt i sitt liv! :o Sedan påstod han att det inte var så många. xD I mina öron lät det som en väldigt stor samling! ^^

Sedan har jag saknat A, saknar hans kramar och hela honom. Naaw, min älskade lilla nalle, jag saknar dig en massa! :) <3 Aaw, jag blir så rörd när jag tänker på honom! :D Pandan tycker om dig en massa, nalle! :D Haha jag är pandan och han är nallen ifall ni undrar. xD :D

Nu ska jag faktiskt svara på sms av min nalle A och sedan sätta mig och spela Star stable. xD Ett hästspel där man ska göra olika uppdrag och så, fastnade för det i förrgår och nu har jag suttit och spelat det så fort jag har kunnat.
  Dessutom har jag blivit sugen på att köpa ett Nintendo DS eller en PSP. ^^ Haha, men det blir nog inte av, jag brukar bara fastna för spel i en del perioder, sedan är det tråkigt med spel igen. :P

Nej, nu väntar nalle säkert på att jag ska svara på hans sms så nu får jag lov att göra det! ^^ Sedan blir det att spela Star stable, bye bye! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0