Varit tyst

Jag vet att det har varit tyst i min blogg på ett tag nu men har praktik och jobbar hela dagarna då och på kvällen är jag så trött att jag knappt orkar göra någonting. Men nästa vecka är sista veckan där, så sen kommer jag ha mer ork och tid till bloggen. :) Har mått ganska bra nu, har ju haft ganska så fullt upp. :)

Idag har jag pysslat nästan hela dagen. Har dekorerat färdiga dörrskyltar som jag fick när jag var med i Pusselklubben. :) Ska ge bort den till H. ^^ Haha. :P

Såhär ser min dörrskylt ut jag gjorde:




Glömde dock ta med den lilla klänypan som man fick med också. Gjorde även fler lappar men orkade inte fota dem. :P

Sedan ar jag ju köpt en kalender där man får saker i och nu ska jag lägga upp bilder på det jag fått hittills. :D



Bättre bild på tungpiercingen:



Labret:


Twister:


Stickers:


Är nöjd. :D Fick även ett par örhängen men har ju inte hål i öronen så gav bort de till H. :P

Skriver kanske mer ikväll eller någon annan dag, bye! :)

Kommentarer
Postat av: C

Fan vilken bra julkalender :O Vill och ha!!

2010-12-05 @ 20:18:06
Postat av: C

Kan du inte fota kalendern btw? :)

2010-12-05 @ 20:20:12
Postat av: A

Visste inte att du inte hade hål i örat XD

2010-12-05 @ 21:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0