Tystnaden fortsätter

Jag vet att jag har haft sämst uppdatering på sista tiden. Men nu när jag praktiserar finns det liksom ingen ork till att skriva så mycket. Känner dock inte så stor ork för något alls. Hade i alla fall kul på praktiken idag. :)

Ska titta på en jacka imorgon där jag praktiserar, funderar på att köpa en sådan. En vinterjacka som är riktigt varm och mysig. :D Svart är den också. :)

På fredag ska jag köpa julklapp till S och sen göra chokladbollar. På lördag åker jag hem till S och fikar. :) Sedan på söndag måste jag egentligen plugga men jag funderar på att strunta i det och skjuta upp det tills någon annan dag. Känner fan att jag behöver vila! :o Men har jag inget bättre för mig så får det bli att plugga. -.-

Fått nya roliga saker i paketkalendern idag men de får ni se senare. :) Blev i alla fall nöjd. :D



Lägger upp en gammal bild på denna sötnos. :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0