Trist

Har sjukligt trist nu. Suttit vid datorn och städat hela dagen. Sett lite på tv också. Känner inte för att göra någonting nu. Fan, min psykiska hälsa förstör allt. -.- Ser inte ett dugg fram emot imorgon eller ens tills jag fyller år. Kommer säkert bli en tråkig dag som man får lida igenom. Lider i princip igenom varenda dag. Sitter och väntar på att dagen ska ta slut.

Imorgon ska jag fira nyår med bror, O och S. Ser inte alls fram emot det. Hade velat att H var här åtminstone. Blir säkert en deppdag imorgon. Förutom allt gott man kan äta, får trösta mig med det. Vet inte ens vad vi ska göra hos O, blir säkert att se film eller något. Men film är inte ens kul nu, är trött på att se film. Lite paus från filmtittande behöver jag nu. Fast det är kul med rätt sällskap, som A. :) Men aa, blir säkert tråkigt imorgon.

Fyller år den 1, trist. Blir säkert en långtråkig dag. Ser inte fram emot något alls längre. Inte ens metaltown, inte om jag ska må såhär, då är ingenting roligt.

Mådde dåligt redan i tisdags, allt känns så jäkla värdelöst. Finns fan ingen mening med någonting.

Snälla, kan man  bara få tillbaka glädjen, få tillbaka sitt välmående och få vara glad. Ser ingenting som lockar mig. Föruut var jag helt fast vid att jag ville skaffa katter, vill det nu med men nej, det blir inte roligare för det. Ingenting kan få mig att bli glad. Ingenting. Vet inte ens varför jag känner såhär, men inget är roligt nu. Vill bara sova bort ett par år.

As I said, life is sad, boring, painfull. I don't want to feel like this..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0