Tränade igår

Igår så tränade jag på gymmet och avslutade även mitt medlemskap, men det slutar inte förrän i februari så jag får träna hela januari. :D Nice, nice. :D Vill träna idag med men orkar inte. xD Ska försöka börja träna två gånger i veckan nu och inte äta kakor varje dag. -.- Kastade btw de få kakor som var kvar som jag köpte för en eller två veckor sedan.

Har lite småpanik över att alla jeans sitter så tight nu. -.- Har väl fått mer hull på låren. -.- xD Intressant... o_o Men det blir att börja träna nu. :) Har ju min inspirationskälla. xD Och den fungerar utmärkt, bättre än någon annan någonsin gjort! :o Så nu jäklar ska jag få upp min kondition igen och träna på allvar! :D

Känner mig trött idag, sov fram till 11.30 och efter frukosten har jag städat hela dagen, och diskat. Och har massa saker jag måste göra innan torsdag. -.- Jag måste färga håret och raka benen (haha, har inte gjort det på superlänge, har varit för trött på livet för att ens orka bry mig, därför jag inte ens orkat träna någonting). Ja, det var allt. xD Men tyckte det var jobbiga saker. o_o Egentligen orkar jag fortfarande inte bry mig men nu när A ska komma hit så måste jag ju fan se någorlunda bra ut och vill känna mig fräsch då.

Har inte orkat fixa håret idag, ska inte göra det imorgon heller. Kanske inte till jul heller (fast jo, då vill man se bra ut o_o). Blir iaf att fixa det tills A kommer, haha, har redan planerat lite kläder som ska bäras när han är här. XD Men vill se bra ut ju, okej, inte för att jag tror att han bryr sig. Eller jo, lite, tyvärr. :( Haha, men men, så är det när man har dålig självkänsla och inte självförtroende som den där jävla kuratorn säger. -.-

Ska faktiskt färga håret nu. o_o Hajs var ledig nu (alltså hade inget speciellt för sig) så nu blir utväxten lila! :D Yaay, ska ta permanent färg den här gången, pallar inte den dryga toningen, liksom det lossnar fan. Det blir som klumpar i hårbotten och lossnar, sen är allt man lägger huvudet på lila - kudden, borsten, tröjorna blir konstigt nog lila också och händerna. xD Plus att det är så i typ flera veckor. o_O

Aja, nu har jag lite bråttom. Vill skriva mer, men får skriva mer efter att jag färgat håret. xD

Bye! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0