Min önskelista

Okej, för skojs skull tänker jag skriva vad jag önskar mig i julklapp, har ju skrivit det innan men nu blir det i punktform och dessutom har det tillkommit några saker. :D

Från pappa:
- Laptop

Från mamma:
- Stort gosedjur
- Rubikskub
- Pussel (1000 bitar eller mer)

Det var det jag önskar mig. :) Men här är det jag önskar mig i födelsedagspresent som är strax efter jul:

Från pappa:
- Nintendo DS
- Något Nintendo DS-spel (Har ej kollat upp vilket ännu)
- 500 kr till en till ögonbrynspiercing
- Gosedjur
- Pengar

Från mamma:
- Ask/skrin till mina piercingsmycken

Yes, det var allt. ^^ Hoppas på fullt det där med DS:et. :D Verkar riktigt kul och spelen brukar alltid vara så roliga, minns när jag hade Gameboy Advance och tyckte det var skitkul att spela alla spelen. :D Btw så slipper man ju betala den själv då, ifall man får det. ^^

Annars hoppas jag på en trevlig och mysig jul ofc! :D Och även en mysig födelsedag som inte blir långtråkig, vilket den tenderar att bli, precis som alla andra dagar. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0