Julklapparna köpta

Igår köpte jag alla julklappar, utom den till mamma. Får försöka hitta på något till henne också, ska nog köpa något till henne imorgon, innan torsdag i alla fall. Så igår var jag i Kista nästan hela dagen och handlade. På kvällen satt jag hemma och smsade med G och A. :D <3 Inte lång tid kvar tills jag får träffa A nu. :D <3 Längtar! :D <3

Var på um i torsdags också, helt värdelöst var det. Pratade knappt om något viktigt alls. -.- Hon babblade på om A och mig, liksom vad fan? Jag är där för att prata om mig, inte mina jävla relationer! -.- Liksom hallå, ska man bara fortsätta må som man gör? Utan någon effekt, det blir väl antagligen bara sämre om man inte gör något åt det, eller? Värdelös kurator fan. -.- Börjar tro att det inte finns en enda jävla vettig kurator någonstans. -.- Alla bara "aa men du måste hitta på saker, göra roliga saker". Om man inte orkar då? Om man inte känner någon lust, vad fan gör man då? Värdelöst säger jag bara. -.- Lär väl t.o.m hinna bli sämre tills nästa gång jag ska dit också, för självklart har de dem sämsta öppettiderna någonsin. -.- Jippie! -.-

Haha, helt patetiskt. Aja, får försöka prata i vett i kärringen, dessutom verkar hon inte vara den bästa som finns, jag anser inte henne vara riktigt utbildad. För att hon vet inte ens skillnaden på självförtroende och självkänsla. xD Liksom hallå? En kurator borde väl för fan veta att om man t.ex. tycker att man inte ser bra ut, inte är en bra människa o.s.v. så heter det att man har dålig självkänsla, inte självförtroende. xD Omg, seriös kurator liksom. o_o Haha, kan de inte ens det där tar man de ju förfan inte seriöst ens. -.- Som jag sa - värdelöst.

Snart är det jul, skönt. :) Ska bli mysigt och kul. :) Fast längtar faktiskt pyttelite mer tills jag fyller år. xD Bara för att jag hoppas på att få ett Nintendo DS Lite. xD lol. Men hittade världens bästa Mario-spel. :o Heter typ Supermario 64 eller något, lätt att jag vill ha det. :o

Aja, ska sociala mig på sms nu, bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0