Hemma idag

Vaknade klockan 07.00 idag, fast gick inte upp förrän 07.20 xD Sen var det att snabbt äta frukost, sedan bar det av till skolan. :)

Klockan 09.30 slutade lektionen och jag gick hem (har håltimme fram till 12.20) och sedan bästmde jag och mina kompisar för att stanna hemma idag och ta lite ledigt. :P xD Men vi har ändå inte så mycket att göra inför julmarknaden nu på fredag. :) För det är typ bara det vi håller på med, alltså att förbereda oss för julmarknaden vi ska vara med på med våra UF-företag.

Så resten av dagen hra jag ätit lunch och duschat och suttit här. :) På hemvägen från skolan gick jag och tänkte på den kommande veckan. ^^ A kommer ju nämligen till mig på juldagen (om det blir som planerat) och den 27e åker pappa och hans sambo på kryssning, så blir bara jag och söta A hemma då. ^^ Gick och funderade på vad vi kunde hitta på men kom bara på saker jag redan listat upp vad man kan göra. :) Haha, nej jag har inte skrivit upp det i någon lista men kanske bör göra det för jag är grymt dålig på att hitta på saker. xD

I helgen blir det att köpa julklappar till alla, inlusive A eftersom jag kände mig så taskig när jag hade glömt bort när han fyllde år förut. o_o Hade han inte sagt något hade jag säkert inte kommit ihåg det alls. o_o Hemsk jag är, men det blir väl så när man har mycket att tänka på. :P

Har tänkt att köpa något gosedjur till min bror, han och jag älskar nämligen gosedjur. :D Vi båda är helt förälskade i gosedjur. xD Till pappa vet jag faktiskt inte än, men hans sambo kommer få grytlappar och sedan vet jag inte. :P Har inte funderat på vad jag ska köpa till mamma heller ännu, får fråga henne om det är något hon behöver eller önskar sig. :)

Haha, jag älskar att köpa julklappar till folk! :D Det är så kul när de blir glada och sen är det superkul att slå in julklapparna. :D

Känner mig smått nere nu, så ska lyssna lite på musik och äta något snart. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0