Det jag fick

C ville ju att folk skulle lägga upp bilder på det de fått i julklapp, so here we go! ^^


Armband av H


En nalle av mamma



Toalettborste av S och M. xD



Doftljus av S och M.



En liten nalle av O.

 

En laptop, Packard Bell, av pappa.



Doftljus av mamma.



Smyckesskrin till mina piercingar av mamma.



Ett till lite mindre smycksskrin av mamma.

Yes, det var det jag fick i julklapp! ^^ Och haha, en "julklapp" till är ju att A kommer hit idag. xD Haha, men blir ju typ som en julklapp nästan. xD Yaay, ska bli kul! :D Och därför kommer jag att vara inaktiv på bloggen fram tills den 29e, då han tyvärr ska åka hem. :( Eller aa, han ska till en annan kompis och sen åka hem. :) Trist. o_o Funderar på att fira nyår hos S kanske, pallar inte vara hemma och deppa. -.- :P Men vi får se hur det blir. ^^

Så nästa uppdatering i bloggen blir alltså den 29e. :) Ifall någon ens var intesserad av att veta. xD

Så bye bye! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0