Back to the real life

Yes, nu är man, som rubriken lyder, tillbaka i verkligheten.

Har varit med A sen i lördags, det var kul, mysigt, rolligt. :) Första dagen satt vi typ bara och glodde på tv, tittade på Fångarna på fortet. Men det var kul. :) Näta dag drog vi in till stan, skulle ha sett Nrnia på bio men biljetterna var slut. o_o Så vi såg på Tron, på Sergels. :) Filmen var faktiskt bra, tyckte om den. :) Och det är ju alltid kul att se film om man har rättsällskap med isg in till bion. :D

Den 27e bakade vi, det måste alltså varit en onsdag. Ja, i onsdags bakade vi, det gick fort. :) Vi gjorde chokladbollar. :) Var det bara jag som hörde fel eller sa A chokladbullar? Haha, kanske var dialekten. ^^ xD Gulligt var det i var fall. :P <3

Vi spelade lite tv-spel också, gick åt skogen när vi spelade Worms. xD Åtminstone för mig, fattade ingenting och det var sjukt svårt att styra var mna skulle skjuta. o_o Sedan spelade vi Burn out eller vad det heter, ni vet bilspelet. Aja, vi spelade iaf ett bilspel, det var väl helt okej men hade vart roligare om båda kontrollerna hade fungerat. o_o
  Btw hade vi strul med att få igång tv-spelet över huvudtaget. xD

Sedan spelade vi en del kort, det var väl kul. :) Igår såg vi på Pirates of the Caribean eller hur fan det stavas, tråkig film och jag var rastlös och satt och spela spel på mobilen. xD

Haha, bkev på skratthumör någon gång också, hoppas A inte blev arg och trodde att jag skrattade åt honom. o_o Jag skrattade faktiskt lite över att han såg så söt ut där han satt, men det vågade jag ju inte tala om. o_o

Btw, I meant what I said today. :)

Yes, det var typ det vi gjorde. :) Det var mysigt, roligt, kul, tråkig film igår men det var okej. :P Så i helhet var det roligt! :D Dock så måste jag säga att jag inte är riktigt okej, vet inte om jag sjunkit ner i någon deprission eller något men något står fan inte rätt till. -.- Aja, man får leva vidare, eller hur? :)

Hoppas A också haft det bra och jag hoppas alla andra också haft det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0