Värdelös dag

Idag är det en riktigt värdelös dag, för mig. Jag har i princip suttit framför datorn hela dagen, mer värdelöst och meningslöst kan det väl nästan inte bli? :o Haha, jag har suttit och läst i långa trådar på olika forum. :P Sedan även läst bloggar. :) Känner att jag verkligen har kastat bort den här dagen! :o :(

Idag sov jag även fram till klockan 13.30, hade varit vaken till 03.30. xD

Och nu saknar jag A, otroligt mycket! :( Har knappt hört något från honom på hela dagen! o_o Sedan är jag ju så otålig också, vill jag något så vill jag att det ska hända på en gång! :P Sedan så gör jag ju knappt någonting alls om dagarna förutom att jag sitter här och då om jag väntar på något känns det ju som att jag väntar i evigheter även om det kanske bara är några enstaka minuter, just bara för att jag i princip inte gör någonting.
  Jag måste erkänna att jag tycker att det blir lite skönt när skolan börjar, så att jag slipper kasta bort alla dessa dagar på att göra ingenting alls. Dessutom, jag kan inte göra så mycket åt att jag är i den här situationen, eller jag kan men alltså det är inte så jävla lätt för mig att bara träffa nytt folk hipp som happ. Haha, jag är inte säker på att det heter "hipp som happ", men nu skrev jag det ändå. xD

Btw, någon kommenterade om min bild i förra inlägget om rosen, tänkte att jag skriver det här så slipper ni undra. :D Jag använder mig av min mobilkamera när jag fotar (har ingen annan) och därför blir bilderna väldigt kassa, speciellt om de är tagna från nära håll. ^^ Därmed fokusen på fel ting. :) Så, nu fick ni veta det också! :D

Sitter fortfarande spänt och väntar på att A ska svara på sms. o_o :D<3 Nu börjar jag snart känna att mitt behov av kontakt kanske får dem jag har tätast kontakt med att känna sig som svikare, eller alltså att det är deras fel när de inte svarar på sms och så. Men, det är inte deras fel! Aldrig att det är deras fel! Det här behovet är mitt problem, inte deras, alltså inget som de ska behöva bry sig om. Jag menar att de inte ska behöva få dåligt samvete om jag t.ex. sitter och bara väntar och väntar, de ska inte få dåligt samvete över att de kanske varit okantaktbara eller liknande. Jag har skrivit om det tidigare i bloggen också har jag för mig, men jag vill bara påminna om att de inte ska känna något dåligt samvete för en sådan sak, utan det är jag som måste lösa det här på något sätt. Hur vet jag inte, men ändå. :)

Jag vet inte vad jag ska göra nästa vecka. o_o Alla dagar så känns så långa när man inte gör något speciellt. Träna är i alla fall ett måste, sedan ska jag ju till frisören på måndag. :) Så något kul är det att se framemot i alla fall! :D Men resten av timmarna, dagarna och minuterna, vad ska jag göra då?
  Jag blir nästan avundsjuk på folk som har vänner dom umgås ofta med eller om de har många kompisar. Själv har jag ju två vänner jag umgås med, men det räcker inte egentligen, inte för mig. Den ena bor ju så himlans långt bort så då är det svårt att träffas ofta. Jag undrar ifall jag någonsin ska få fler kompisar, liksom var hittar jag dem? Genom mina vänner kanske? Eller min vän, A bor ju som sagt långt borta så vi träffas typ en gång per år. xD

Jag är så jävla rädd för att slösa bort mitt liv! Tänk sen när man ligger där och håller på att dö eller om man inte har långt kvar, tänk sen ifall man får ångest över att man kastade bort sitt liv. Tänk om man då ångrar allt, ångrar att man inte gjorde de där sakerna man ville. Det är min stora rädsla, jag är rädd för att det ska hända mig och jag måste säga att jag nästan kan se det framför mig hända, jag tror nästan på att det skulle vara en stor möjlighet att det händer. För att förhindra det måste jag hitta fler kompisar, men hur, hur är den stora frågan! Det gör inte saken lättare att jag är extremt blyg och vid vissa fall knappt vågar prata överhuvudtaget men nytt folk. Ibland blir jag bara jätte nervös när jag ska gå till affären. Vill bli av med den här skiten! Vill få det livet jag vill ha.

Nej, nu ska jag nog gå och äta en banan! :D Nyttigt och gott. ^^ Skriver kanske senare idag eller så blir det imorgon, bya bye!


Kommentarer
Postat av: C

Sök hjälp på UM. Det enda tips jag kan ge.

2010-08-06 @ 23:41:45
Postat av: P

Svar: Jag har funderat på det. :) Ska se sen när skolan börjar hur jag känner då. :) Men grejen är ju hur kan de hjälpa mig? o_o Känns som om de inte riktigt kan det. :P Men man får väl ge dem en chans.

2010-08-07 @ 00:20:53
Postat av: Emilia

Internet. Hitta folk som bor nära och chatta ett tag innan ni träffas. På så sätt blir det nog inte lika hemskt att träffas sen irl när ni vet lite mer om varandra och märker att ni har saker gemensamt.

2010-08-07 @ 00:58:03
Postat av: P

Svar: Tack för tipsen! :) Ska försöka göra det. :) :D

2010-08-07 @ 12:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0