Värdelös dag igår

Yes, igår var en helt värdelös dag. Deppig var man också. Men blev bättre senare på kvällen som tur var, skrev minnen med A. <3 Hade saknat nallen en massa! <3 :)

Känner mig ensam just nu. -.- Saknar A igen! <3 o_o Ska snart kila iväg till skolan. ^^ Börjar kl. 12.00. :) slutar 16.10. :) Är väl helt okej. :P

Har spelat lite wow nu på morgonen. :) XD Bara 2 dagar kvar utav gratisdagarna nu. :( Tråkigt! :o Vet inte vad jag ska göra i helgen, helst av allt vill jag bara sova bort den. Orkar knappt gå till skolan idag, vill bara ligga i min säng och sova. Känner inte någon lust att arbeta i skolan heller, gjorde knappt någonting igår.
  Gick ju inte till UM heller som jag skrev igår också. Kanske får ta och gå dit nästa vecka ändå. Annars lär väl skolan drabbas av det här också.

Vill bara sova bort det här jävla året, vill sova enda tills nästa sommar, fan vad skönt det hade varit! Sova tills den dagen jag ska träffa A. <3 Så jävla trött på allt nu.

Aja, ska snart gå till skolan så jag skriver antagligen när jag kommer hem igen, bye! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0