Helt värdelös dag

Det blev inte att träffa M idag, fan också. :( Han som var i stan liksom. o_o

Idag har jag suttit här, sett på tv och sen spelat spel på mobilen. En helt jävla meningslös dag. Fan vad jag hatar den här dagen! -.- Deppig som fan och vet snart inte vad jag ska ta mig till! Vill prata med någon Nu, inte om någon jävla månad! Förstår inte hur jag ska orka stå ut. Får väl ta till min flykt i värsta fall. Den får mig i alla fall att må lite bättre. För jag orkar inte ha det såhär, orkar fan inte. Önskar att någon bara kunde söva ner mig i någon månad, hade varit sjukt skönt för jag orkar inte känna hur mitt liv slösas bort på absolut ingenting. Orkar inte känna någonting alls, förutom glädje. Men glädjen finns inte här just nu.

Har känt såhär enda sedan jag var liten, har inte velat ha det såhär. Har känt att jag vill vara någon annan, ha ett annat liv enda sedan jag var liten, jag har alltid känt mig ensam. Men det är så frustrerande att bara se på medan allt närmar sig sitt slut. Att veta att man kommer att dö olycklig, att veta att man ångrar att man inte gjorde de där sakerna, att veta att man kommer ha en hemsk ångest när man vet att man inte har långt kvar. Jag vill inte att mitt liv slutar såhär, vill kunna känna glädje över vad jag har hunnit med i mitt liv. Vill känna mig nöjd.

Om jag inte har något alls att göra imorgon blir det väl att jobba i värsta fall. Men det är inte heller lätt, för jag blir så hemsk känslig när jag mår dåligt.

Önskar jag kunde få sova bort den här månaden nu. I september ska jag i alla fall pierca mig. Då kommer jag i alla fall kunna vara glad en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0