Trist dag

Idag var jag i skolan och vi hade någon temadag om valet och sådant. Det kom några från sånna där ungdomsförråd (heter det så?) från olika partier. :) Sedan hade de en debatt, väldigt intressant att lyssna på! :) Men dock fick jag världens huvudverk efter att jag kom ut från aulan! :o Mörker är inget bra för mig. xD

Efter debatten åt vi lunch, sedan gick vi till biosalongen som stinker tåbira! Haha, fyfan vad det stank! xD Länge sedan man var där btw, var där för ca 12 år sedan eller något. xD Den biosalongen är verkligen rutten. xD en skam är den. :P Aja, det vi gjorde där var att lyssna på 2 personer från kommunens partier som pratade om massa olika saker. Det var riktigt tråkigt. -.- Och ännu en gång fick jag världens huvudverk efter att jag kom ut därifrån! :o Drygt.

Efter den lilla infon gick vi tipspromenad tillbaka till skolan. Tråkig tipspromenad, handlade om politik och frågor som Vem sitter i regering nu? m.m. Sedan fick vi gå hem så jag kom hem 14.30. :)

Imorgon har vi temadag igen, vi ska göra affischer till valet och göra massa tråkiga övningar. Jag tänker skippa skolan imorgon och stanna hemma. :) Orkar inte gå på den där saken, det är ändå inget viktigt. :)

Jag har tänkt lite på det där med M, vill han vara kompis med mig? o_o Alltså det känns fan inte som det. o_o alltid är det jag som får kontakta honom nuförtiden. Kanske rök chansen om att få en ny kompis där.. Fan vad jag hatar det! -.- Jag vill vara kompis med honom. Känner mig sårad om det skulle vara så att han inte vill vara kompis med mig. Känns som om det är fel på mig då. 4 vänner har redan gått förlorade. Det är fan inga små siffror! Fler verkar det ju bli om han inte är intresserad av att vara kompis med mig. Antagligen är anledningen att vi inte har något gemensamt i så fall.. Som dom andra tre gångerna.

Vill känna fler människor men jag är ju så jävla blyg så jag vågar inte träffa någon heller, inte ens någon från Internet. -.- Är trött på mitt liv nu, vill inte leva såhär. Vill vara smal, vill inte vara blyg, vill ha fler vänner, vill inte vara deppig/nere typ varenda jävla dag. Är trött på det här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0