Tränat!

Vid 17.00 cuklade jag och H iväg till gymmet! ^^ Det var riktigt skönt att ta cykeln dit. ^^ Och dom har gjort om en massa i gymmet nu! :o Nu har dom fått större lokaler och allt. :) Tränade lite på löpbandet och sedan på deras cykel. :) Kände typ ingen ork eller lust för att träna! :o Men tvingade mig dit ändå. :P
  Klockan 18.00 var jag med på ett step up-pass. Om jag ska jämföra deras step-pass med Träningshuset, så är träningshusets bättre. Mycket svårare keografi har ju i och för sig Träningshuset men de kör inte lika "snällt". :) Alltså där är det mer tempo och sådant, även 15 min längre pass. :P Så det är där jag ska träna om jag vill träna något sådant. :)

Nu har jag varit hemma ett tag, har suttit och spelat wow. :) Kul, kul! :D

Känner jag mig smått nere nu eller är jag bara uttråkad? Jag vet faktiskt inte. o_o Kanske uttråkad, vet inte vad jag ska göra. -.- Gissar på att jag bara känner mig uttråkad, i så fall har jag mått bra idag. :)

Är faktiskt grymt trött nu. Men vill inte sova, vill vara vaken nu när man kan. :D Börjar ju 11.30 imorgon! :D Woho för det! :D Och på onsdag har jag endast två lektioner. En på morgonen och en klockan 12.30. :)

Måste bara säga att jag älskar Converse-skor! :D De är bäst!


De där är mina älsklingar! ^^ xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0