Tråkigt

Just nu har jag grymt trist! :o Vet inte vad jag ska göra för något. -.- Tänkte sova men det blev inte av. xD Nu har jag huvudverk också. -.-

Saknar nalle! o_o Haha, ordet nalle är så gulligt. xD Bara för att jag har så tråkigt lägger jag upp lite somriga bilder nu. ^^


Haha, ett körsbär. :P Dålig bild också. xD






Bild från Kreta, utsikt från poolen på hotellet ^^


Självklart måste jag ha en bild på min nalle också, bara för att den är så underbart söt! :D



Jag fattar inte hur man får bilden centrerad men inte texten! :o Omöjligt att få till det! :o Får googla lite och se om det står något om det helt enkelt. ^^


Kommentarer
Postat av: Albin

<c>

Bild

</c> ? xD

2010-08-03 @ 21:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0